Pod sloganom “Mir, ljubav i komunikacija”, 12. Weekend Media Festival (19. do 22. septembra), će prirediti omaž nezaboravnom američkom muzičkom festivalu kroz rasprave o nikad zanimljivijoj i bržoj transformaciji medijske industrije i zalaganjem za slobodu odlučivanja. „Netflix je pokrenuo niz novih streaming servisa, proizvodnja kvalitetnog sadržaja je življa no ikad, a sport postaje gotovo jedini sadržaj koji zahteva live broadcast i time mu neverojatno raste cena.  Iako i dalje nezaustavljivo rastu, Facebook i Google su u defenzivi pred techclashom, Apple se uključuje u medijski svijet, agencije se ubrzano transformišu, ali još nije sasvim jasno u šta…I kroz ovaj Weekend ćemo nastaviti detaljno raspravljati o jednoj od najzanimljivijih transformacija jedne industrije u istoriji“, najavio je direktor programa festivala Nikola Vrdoljak. Early bird kotizacije već su u prodaji. Ove godine novost je Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja & kotizaciju.  Svi zanteresovani moći će da prijave svoje radove na  osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.