O KONFERENCIJI

IntegracIAA  predstavlja  najveći edukativni događaj koji sekcija IAA Young Professionals organizuje još od 2012. godine.

Cilj konferencije je, da na jednom mestu okupi sve mlade profesionalce, kako članove Sekcije, tako i studente završnih godina koji na svojim fakultetima izučavaju marketing i komunikaciju, i koji žele da nastave svoje profesionalno usavršavanje u ovoj oblasti.

Naša ideja je da se putem ovog događaja, šira javnost upozna sa radom Sekcije kao i težnjom članova da doprinesu razvoju marketinške struke.

Prva IntegracIAA organizovana je 2012.godine, samo godinu dana posle osnivanja Sekcije, i bavila se temom Integrisanih marketinških komunikacija, što je ujedno te godine bila jedna od najaktuelnijih tema u marketing i advertajzing industriji.

  1. godine IntegracIAA se bavi novostima i aktuelnim trendovima iz sveta oglašavanja, medija, kulture, telekomunikacija i video igara.

Od 2014. godine sa rastom konferencije, donekle se menja i koncept uvođenjem radionica u kojima posetioci aktivno učestvuju i dobijaju praktična znanja. Pod sloganima Listen&Learn (2014) i Learn&Participate (2015) konferencija je kroz aktuelne teme iz sveta marketinga, komunikacija i savremenih tehnologija stavila naglasak podjednako na predavanja i radionice, sa ciljem da posetioci kroz praktične primere imaju priliku i da  primene sve što su tokom predavanja naučili. Petu, jubilarnu godinu za redom od početka održavanja konferencije,  očekuje nas IntegracIAA pod sloganom Participate&Upgrade u okviru koje ćemo se baviti temom Neuromarketinga.

Neuromarketing je noviji koncept marketinga u kojem se uskršta ponašanje potrošača i neuro istraživanje. Od nastanka 2002.godine, ovaj koncept brzo prihvataju profesionalci iz oblasti marketinga i advertajzinga. To je disciplina koja, između ostalog, želi da objasni šta se krije iza odluke potrošača da kupi neki proizvod, koliko su njihove odluke pri kupovini svesne ili nesvesne i zašto ljudi na neke reklame reaguju, a na druge ne.

Kroz niz predavanja pokušaćemo da što jasnije približimo koncept Neuromarketinga, analiziraćemo dobre i loše primere pojedinih marketinških kampanja u kontekstu Neuromarketing optimizacije, a takođe ćemo pričatii  o neuro-lingvističkom programiranju, kao i o drugim aktuelnim temama.

I ove godine, kao i prethodnih, učešće na konferenciji je besplatno, s tim što je neophodno prethodno se registrovati na link u nastavku:

https://docs.google.com/forms/d/1WV5VhluXtEBJpyBzEyaljqp4olQQN27Y9tB_I9qRSiM/viewform

 

 

IntegracIAA 2015

[ngg_images gallery_ids=30 display_type=photocrati-nextgen_basic_thumbnails disable_pagination=1 images_per_page=1 show_all_in_lightbox=1]

 

 

IntegracIAA 2014

 

[ngg_images gallery_ids=29 display_type=photocrati-nextgen_basic_thumbnails disable_pagination=1 images_per_page=1 show_all_in_lightbox=1]

 

 

IntegracIAA 2013

 

[ngg_images gallery_ids=28 display_type=photocrati-nextgen_basic_thumbnails disable_pagination=1 images_per_page=1 show_all_in_lightbox=1]

 

 

IntegracIAA 2012

 

[ngg_images gallery_ids=27 display_type=photocrati-nextgen_basic_thumbnails disable_pagination=1 images_per_page=1 show_all_in_lightbox=1]