IAA ogranak u Srbiji osnovan je 1. decembra 1992.godine. Kako se zemlja već nalazila pod međunarodnim sankcijama, udruženje nije moglo u svom nazivu da sadrzi reč “Srbija”, pa se došlo do solomonskog rešenja. Ogranak je nazvan IAA Belgrade Chapter. Jedini u svetu je poneo ime po svojoj prestonici, a ne zemlji u kojoj je formiran.

Prvi predsednik novosnovane asocijacije bio je Žozef Lončar, u to vreme director jedne od najuspešnijih marketinških agencija (Mark Plan) I veoma cenjeni stručnjak na ovim prostorima. U bivšoj državi Lončar je postao najmlađi član IAA u tom trenutku. Lončar je jedanaest godina bio član Svetskog saveta IAA, a 1985.godine nominovan je za člana Borda direktora. Nakon organizovanja Međunarodne konferencije IAA u Beogradu i Cavtatu (od 15. do 21. maja 1983. godine) uručeno mu je priznanje Certificate of Merit (prvi put dodeljeno nekome sa prostora Srednje i Istočne Evrope.

Posle godinu dana na ovu poziciju je imenovan Vladimir Čeh, takođe dobro poznato ime svima koji se u Srbiji, ali i regionu, bave marketingom. U maju 1994. godine održan je 34. Kongres IAA u Kankunu (Meksiko). Predstavnici beogradskog ogranka bili su ravnopravni učesnici kongresa, zajedno sa predstavnicima 66 zemalja koje su bile prisutne u ovom gradu. U Meksiku je oformljena Centralno-istočno evropska podružnica IAA, koja je bila organizator Svetske konferencije IAA maja 1995. godine u Budimpešti. Jugoslovensku delegaciju predvodio je Svetozar Krstić, potpredsednik republičke Vlade. Godinu dana kasnije Beogradski ogranak je učestvovao na 35. Svetskom kongresu IAA u Seulu (Koreja).

Ivan Stanković, predsednik agencije Communis, 2002. godine postao je treći predsednik srpskog ogranka IAA. U vreme dok je Stanković vodio ogranak kreiran je i IAA TVC TV spot KUGLE

Imenovanjem Aleksandra Radosavljevića, u to vreme generalnog direktora kompanije Carlsberg Srbija, za predsednika srpskog ogranka IAA 2006. godine, započeo je period “buđenja” ovog udruženja, odnosno njegovih aktivnosti u skladu sa praksom ostalih ogranaka u svetu.

Miša Lukić, predsednik UO MMS Communications, bio je peti po redu predsednik IAA ogranka u Srbijii. Njegov mandat je započet u julu 2009. godine i trajao je do juna 2011. godine. Lukiću se pripisuje zasluga za povećanje članstva asocijacije zbog kojeg se svrstala u red najbrojnijih međunacionalnim čepterima ( tzv. “Klub 100”), ali i organizovanog odlaska reprezentativne delegacije (trinaestoro članova) na 42. Svetski kongres IAA koji se 2010.godine održao u Moskvi, sprovođenje kampanje Hopenhagen, izložbe Act Responsible Act, prezentacije Cannes Predictions, stručnih predavanja, uspostavljanje samoregulatornog sistema, formiranja Sekcije Young Professionals, itd.

Nataša Đurđević, regionalni marketing direktor kompanije Coca-Cola, na mesto predsednice IAA Srbije izabrana je u junu 2011. godine. Za vreme dvogodišnjeg mandata organizovano je petnaestak edukativnih radionica, seminara, veliki party na kojem je proslavljen 20. rođendan Asocijacije, kao i više događaja Mladih profesionalaca. IAA je kreirao Kodeks o marketinškim komunikacijama i započeo uspostavljanje samoregulatornog tela.

Miloš Simić, direktor marketinga Grand Casino Beograd. Za predsednika IAA Srbija izabran je u junu 2013. godine. Posebno je radio na jačanju pozicije Asocijacije u međunarodnoj IAA mreži. Posle nekoliko decenija Beograd je u junu 2015. godine bio domaćin Evropske IAA konferencije. Pored toga, Asocijacija je intezivirala saradnju sa drugim strukovnim udruženjima i angažovala se u pisanju Nacrta zakona o oglašavanju, kao član Radne grupe. IAA vodič za pičeve kreiran je početkom 2015. godine. Simić je na izborima u junu 2015. ponovo izabran za predsednika srpskog ogranka.