Edukativni program u organizaciji Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije (IAA Srbija), završen je 14. decembra svečanom dodelom sertifikata. Osma generacija AcademIAA diplomaca predstavljena je javnosti, a kao i svake godine, na svečanosti su proglašeni najuspešniji učesnici programa – NAJkoordinator, NAJpredavač, NAJtim i NAJpolaznik.

Tokom prethodna 3 meseca intenzivnog učenja i druženja, 27 polaznika imalo je priliku da čuje preko 40 predavača i panelista, koji su sa njima delili svoja znanja, iskustva i stavove o industriji marketinških komunikacija.

Prema ocenama polaznika, specijalno priznanje NAJkoordinator pripalo je Maji Grbović (Hed of Media, Mercator-S), a titula NAJpredavač Goranu Ruškucu (Creative Director, Real Grupa Beograd).

Komisija (sastavljena od članova AcademIAA organizacionog odbora, kao i članova IAA radne grupe za edukaciju) procenila je da je tim pod brojem 5 bio najbolji u rešavanju poslovnog slučaja. Pobednički tim broji 5 članova: Veronika Čolić (istraživač, Ipsos Strategic Marketing), Bojana Vasić (studentkinja, Fakultet političkih nauka), Milica Dragojević (studentkinja, Univerzitet Metropolitan), Milica Momčilović (Brend Specialist Snack & Nuts, PepsiCo) i Teodora Terzić (Digital Analyst, SF1 Group).

Za NAJpolaznika, uzimajući u obzir više kriterijuma, kao što su prisustvo na predavanjima, kvalitet rešenja poslovnog slučaja, ocene organizacionog tima, proglašena je Milica Garčević (studentkinja Ekonomskog fakulteta).