Redovna izborna skupština srpskog ogranka IAA održana je 30. maja u hotelu Falkensteiner. Članovi su, između ostalog, glasali za organe koji će rukovoditi Asocijacijom u naredne dve godine (2023/2025).
Za predsednicu IAA izabrana je Tanja Petrović, Innovation Strategy Director Nutrition, The Coca Cola Company (Europe).

Novoizabrani članovi UO su:

1. Agić Molnar Marijana, CEO, DataDo
2. Čađenović Jelena, Brand Strategy&Experience Director, United Group
3. Đurđević Nataša, docent Univerzitet Metropolitan, član UO Esem Business School
4. Janković Đorđe, Managing & Creative Director, Friday
5. Jankuloski Goran, suosnivač, Žiška
6. Kostoski Nikola, direktor marketinga, Gomex
7. Kurčubić Predrag, generalni direktor, Ipsos Adria East
8. Matić Marija, Strategy & Clients Director, Direct Media
9. Milkić Andreja, Account Director, Leo Burnett
10. Pešić Sanja, CEO, Alma Quattro
11. Savić Rastovac Jana, Executive Creative Director, McCann Belgrade
12. Stanković Lea, Executive Director, Communis

Članovima Asocijacije predstavljen je izveštaj o radu koji je obuhvatio aktivnosti u prethodnoj godini, sa akcentom na nekoliko najvažnijih projekata – novi Statut, Poslovnik o radu UO, Poslovnik o radu Skupštine, Effie festival, proslava 30 godina Asocijacije, edukativni program AcademIAA i istraživanje o reputaciji marketinške struke.