Oglašavanje. Tvoje pravo da izabereš osnovna je poruka kampanje koju je IAA pokrenula sa namerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumeva. Kampanja ukazuje na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, podstiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mesta.Srpski ogranak IAA uključio se u globalnu kampanju i planira da od 7. aprila građane putem oglasa na ulicama podseti na značaj oglašavanja za ekonomiju jedne zemlje i društvo uopšte. Takođe, u sklopu kampanje, sprovodi se istraživanje u saradnji sa agencijom GfK o imidžu marketinške struke u Srbiji, odnosno percepciji o oglašavanju i njegovim funkcijama. Rezultati istraživanja biće predstavljeni 17. aprila u Hotelu Crowne Plaza gde će se okupiti predstavnici regionalne i svetske kreativne industrije. Pored outdoor oglasa i istraživanja IAA Srbija planira niz aktivnosti u ovoj godini kojima će ukazati na značaj oglašavanja I sve njegove benefite. Za članove IAA Srbija, kao partnera The Cup-a, kotizacija od iznosi 200 evra. Cena uključuje celodnevno prisustvo na konferenciji, ručak i koktel. Direktna prijava na:
www.thecupawards.com i www.media-marketing.com