“Novi odnosi u marketingu”tema je ovogodišnjeg Slovenačkog oglašivačkog festivala (SOF) koji će se održavati ove godine od 26. do 28. marta u Portorožu. Kakva je danas veza između brenda i potrošača, koji je odnos između kreativnosti i efikasnosti, kako ćemo izgraditi uspešnu komunikaciju timova, da li upotreba tehnologija garantuje uspeh ili loša priča ima veći efekat? Ovo su samo neka od pitanja na koje će učesnici ovogodišnjeg SOF-a pokušati da daju odgovore. Među predavačima su: Kantar Kimur, izvršni direktor agencije Hakudo Kettle iz Tokija, Geoffrey Hantson, izvršni direktor kompanije Duval Guillaume Modem, Claudia Navarro, marketing manager kompanije Coca-Cola za Centralnu i Južnu Evropu, Lazar Džamić, direktor za strateško planiranje u britanskoj kompaniji Kitcatt Nohr Digitas. Inače, ove godine SOF prvi put otvara vrata svim delegatima iz regiona. Više informacija o SOF-u možete naći na:
www.sof.si/en.