Edukativni program u organizaciji Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije (IAA Srbija), završen je 14. decembra svečanom dodelom sertifikata. Osma generacija AcademIAA diplomaca predstavljena je javnosti, a kao i svake godine, na svečanosti su proglašeni najuspešniji učesnici programa – NAJkoordinator, NAJpredavač, NAJtim i NAJpolaznik.

Tokom prethodna 3 meseca intenzivnog učenja i druženja, 27 polaznika imalo je priliku da čuje preko 40 predavača i panelista, koji su sa njima delili svoja znanja, iskustva i stavove o industriji marketinških komunikacija.

Prema ocenama polaznika, specijalno priznanje NAJkoordinator pripalo je Maji Grbović (Head of Media, Mercator-S), a titula NAJpredavač Goranu Ruškucu (Creative Director, Real Grupa Beograd).

Komisija (sastavljena od članova AcademIAA organizacionog odbora, kao i članova IAA radne grupe za edukaciju) procenila je da je tim pod brojem 5 bio najbolji u rešavanju poslovnog slučaja. Pobednički tim broji 5 članova: Veronika Čolić (istraživač, Ipsos Strategic Marketing), Bojana Vasić (studentkinja, Fakultet političkih nauka), Milica Dragojević (studentkinja, Univerzitet Metropolitan), Milica Momčilović (Brend Specialist Snack & Nuts, PepsiCo) i Teodora Terzić (Digital Analyst, SF1 Group).

Za NAJpolaznika, uzimajući u obzir više kriterijuma, kao što su prisustvo na predavanjima, kvalitet rešenja poslovnog slučaja, ocene organizacionog tima, proglašena je Milica Garčević (studentkinja Ekonomskog fakulteta).

AcademIAA je projekat na koji je IAA posebno ponosan, jer malo toga što radimo ima smisla, ako ne obezbedimo budućnost struke. Verujemo da to upravo i radimo insistiranjem na usavršavanju mladih ljudi i to na veoma strukturiran, temeljan, pa i prilično zahtevan način imajući u vidu da program traje duže od tri meseca. Za prethodnih osam godina više od 250 mladih ljudi dobilo je sertifikat, a interesovanje za upis je iz godine u godinu sve veće. Ponosni smo na sve one koji su uspešno završili program i zahvalni našim koordinatorima modula i predavačima koji nesebično dele svoja znanja i iskustva, ne zaboravljajući da smo svi na istom zadatku – da unapredimo struku, izjavila je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija.

Kao i do sada, program je podržao veliki broj partnera: Coca Cola, Rosa, Balkan Bet, Carlsberg Srbija, Atlantic Grand, Heineken, Erste Bank, Mc Donald’s, Imlek, Neoplanta, Jaffa Crvenka, Inspira Grupa, vinarija „DEURIĆ“, Nova Iskra, Honor, Alma Quattro, Advertiser Srbija i InStore. Zvanična agencija ovogodišnjeg programa – Friday Finally.