Sredinom aprila, Beograd će ugostiti međunarodnog govornika, eksperta i člana globalnog IAA saveta za održivost. Tomas Kolster, poznat i kao Mr. Goodvertising, održaće BRAINWORK za našu CSR zajednicu i to u okviru WARM UP događaja – KAMPANJE SA SVRHOM 2024 WARM UP.

Sektor za održivost pri globalnom IAA, posvećen je promovisanju odgovornog i održivog poslovanja brendova. Kroz aktivnosti kao što su organizacija događaja, istraživanja, razmena najboljih praksi i podrška inicijativama koje promovišu održivost, podstiče se industrija na pozitivne promene. Tomas Kolster, kao aktivan član IAA, promoviše veću uključenost kompanija u rešavanje ekoloških problema i ukazuje na povezanost marketinga, poslovanja i održivosti, elemente koji ne smeju, niti mogu biti isključeni jedan od drugog. „Dok su svi opsednuti veštačkom inteligencijom, ne treba zaboraviti koliko je hitna agenda održivosti“ – izjavio je Kolster, povodom svog prvog dolaska u Srbiju, gde će sa okupljenima podeliti kako održivost može da podstakne inovacije, marketing i brend.

Ova poseta Tomasa Kolstera dolazi u sklopu Warm Up događaja, inicijative Kampanje sa svrhom, koja ima za cilj osnaživanje tržišnih učesnika u Srbiji za stvaranje efikasnijih CSR strategija i transformaciju ka održivom poslovanju. Warm Up događaj je deo Festivala društveno-odgovorne komunikacije, koji se već tri godine održava u Srbiji, a organizatori su udruženje „Žute patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti“.

Prijave su u toku za MASTERCLASS, eksluzivnu radionicu pod nazivom „Kreativnost i brendovi za opšte dobro“, kao i za KEYNOTE predavanje „GOODVERTISING – održivi brendovi prave pozitivnu razliku“, koji će se održati u sredu, 17. aprila.

Sve detalje o događaju kao i o mogućnostima prijave za učešće na Warm Upu možete videti na ovom linku.